Magdas Scrapfeber

Denna helgen har jag deltagit i magdas scrapfeber. Mer info om den kan ni hitta på www.magdas.se

Totalt fick jag ihop tre bidrag.



Detta julkortet gjorde jag till en utmaning som bestod i att man skulle skapa ett julkort i gammaldags stil.




När jag gjorde det andra kortet inspierades jag av en annons som innehöll färgerna orange och turkos. Ovanliga färgkombinationer för att vara mig, men det är det gör att det är kul med utmaningar.



Den tredje och sista utmaningen för min del var att skapa ett kort i lantlig och romantisk stil.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så roligt att du skaffat dig en blogg och vilka fina kort du har gjort. Hoppas du vinner på något av dem.

Nu ska jag lägga en länk till dig i min blogg och du får lägga in award som du fick av mig :.-)))

///Kram Anneli

2008-09-14 @ 15:09:58
URL: http://anneli.segeson.se
Postat av: Mormor

Hej när kommer nästa kort?

2008-10-27 @ 21:54:18
Postat av: Anneli

Hej i stugan! Här börjar det hända saker :-))

Ny tapetserat ser ja kanon snyggt och en ny tavla på väggen .



Kanon snyggt kort !! Härligt med en röda bakgrunden och dom röda läpparna, Tittar in morgon ser om några av dina kort du gjorde i lördags är inlagda, dom blev jätte bra önskar få se dom igen /// Kram Anneli

2008-11-10 @ 22:32:25
URL: http://anneli.segeson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0